FAQ

1. Hvor skal mine bestilte varer hentes?
Vi har sørget for et centralt beliggende afhentningssted, hvor du også kan se afhentningstidspunkter, nærmere – Peter Paris, Sverigesgade 3, 8000 Aarhus C.

 

2. Kan man ændre i selve menuerne, hvis der f.eks. er en vegetar iblandt?
Nej det kan vi desværre ikke tilbyde.

3. Kan man afbestille og ændre antal af kuverter?
Ja, du kan til enhver tid afbestille din ordre, og afgive en ny, tilpasset antal kuverter eller ønsket om ændret vinbestilling. Dog således at vi d.18 december 2015 kl.12.00, låser din ordre og trækker betalingen.

4. Hvor lang tid skal man regne med til at forberede og lave maden?
Hvis du følger vores anvisning, skal du påregne 30 minutters arbejde i alt til 4 personer.

5. Er der returemballage der skal afleveres igen?
Nej

6. Hvad hvis jeg finder ud af at der mangler ingredienser eller varer på dagen?
Vi anbefaler at man i forbindelse med udleveringen, tjekker sin bestilling. Vi føler os dog meget trykke ved at vores interne systemer virker, således der ikke sker fejl.

7. Det er nytårsaften, kan jeg være 100% sikker på at min bestilling er der på dagen?
Ja, vi har valgt den ekstra service at du ved bestilling kan angive et foretrukkent afhentningstidspunkt, således at vi kan disponere og gøre din afhentning, så præcis og problemfrit som muligt.

8. Hvad skal man vise noget når man kommer for at hente sin bestilling?
Du modtager ved bestillingen et odreid, som du bedes printe og tage med, og eller sige navn og telefonnummer du anførte ved bestillingen.

9. Kan jeg afhente min bestilling efter kl.15.00?
Nej

10. Kan jeg få svar på spørgsmål om eventuelle ingredienser jeg ikke kan tåle? Ja, send en mail til kontakt@aarhusmenuen.dk med din forespørgsel?

11. Kan jeg afgive bestilling f.eks. d. 28. december?
Følg med her på siden om hvorvidt der er udsolgt eller ej.

12. Kan jeg betale kontakt ved afhentning?
Nej, al betaling foregår online, også for at afkorte udleveringstiden.

13. Kan jeg købe vin eller ekstra vin på dagen.
Ja vi medbringer et begrænset antal flasker, som kan købes og betales kontant på dagen.

14. Medfølger der vejledning?
Ja, der medfølger en trykt vejledning.

15. Kan jeg få bragt min bestilling ud?
Nej

16. Hvordan hitter jeg rede i de forskellige bøtter og indhold?
Vi har farvekodet de 4 forskellige “retter” med hver sin farvemærkning, se vejledning.

17. Er menuen glutenfri?
Nej, det kan vi desvære ikke garantere.